להחזיק מעמד בזמן תהליך הפסקת העישון



לפני תחילת תהליך ההפסקת העישון יש לעשות הכנה נפשית ולהיות החלטיים שזו הדרך הנכונה.

1. אם נגמלת לתקופה מסויימת מעישון וחזרת לעשן , אל תתייאש – אתה לא היחיד, זה קורה לרבים. התחל את התהליך מהתחלה והיה נחוש להצליח הפעם.

2. יש לזרוק את כל קופסאות הסיגריות שנמצאות בבית.

3. להיות עסוקים ברוב הזמן, לא להשאיר זמן פנוי שמעורר מחשבות על עישון. לעסוק בפעילות גופנית, בספורט מכל סוג שהוא, הליכה ברגל היא תחליף טוב, יציאה לתאטרון, סרטים, דיקור, מדיטציה וכד'.

4. להצטרף לקבוצת תמיכה לגמילה מעישון, בקבוצות כאלה ניתנות הנחיות ואפשר להתחלק עם אנשים שעוברים תהליך דומה ולחזק אחד את השני. עשייה קבוצתית נותנת הרבה כוח.

5. להימנע מבילוי במקומות ציבוריים בהם אין אכיפה על חוק איסור העישון.

6. להימנע מהשתתפות באירועים חברתיים ומסיבות גדולות אשר יש מעשנים רבים.

7. פיתחו חשבון חסכון ושימו כל חודש את הכסף שהייתם מוציאים על סיגריות בחשבון חסכון.

8. דמיון מודרך – אפשרו לעצמכם כמה פגישות של דמיון מודרך.

9. אפשר להשתמש בעזרים הנמצאים בשוק כגון :מדבקות,סיגריה אלקטרונית,כדורים שמקבלים בקופ"ח, סיגריות ללא טבק וללא ניקוטין של נירדוש - NIRDOSH, תחליף לסיגריות מצמחים.

.

נתונים נוספים